Lucius & Amaka en het verloren fresco van Coriovallum

Lucius en Amaka wonen in Coriovallum en zijn beste vriendjes. Samen met Felix, de hond van Lucius, spelen ze graag in en rond het badhuis. Het badhuis was in de Romeinse tijd prachtig versierd met mozaïeken en fresco’s. Een fresco is een soort muurschildering. Door de jaren heen is het fresco van het badhuis echter zoekgeraakt. Lucius en Amaka hebben hulp nodig om het weer in elkaar te zetten. Help jij Lucius en Amaka om het fresco van Coriovallum weer compleet te krijgen? Ga dan aan de slag met allerlei opdrachten waarmee je alles leert over het museum en het badhuis. Op ontdekkingsreis door het Thermenmuseum dus.

Deze tocht is geschikt voor kinderen van 7 t/m 12 jaar en erg leuk om samen met ouders en/of opa & oma te doen. De tocht is kosteloos.

document.addEventListener( 'wpcf7mailsent', function( event ) { location = 'https://www.thermenmuseum.nl/bedankt/'; }, false );